keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Made by Juulia Peuhkuri

Oltiin sunnuntaina kuvailemassa mun siskon tekemiä vaatteita keskustassa. Ollaan nyt kuukaus yritetty mennä kuvailemaan, mutta aina on tullut jokin este. Sisko on siis tehnyt tämän haalarin jo jonkin aikaa sitten. Meikä rakastu tähän heti kun näin tän. Tää istuu täydellisesti (duh tietysti koska se on tehty mun mittojen mukaan) ja on täydellinen mun elämään, missä voi sattua ja tapahtua mitä vaan. Tää kangas on ihanan joustavaa, joten ei oo pelkoa että jos vähän jotain hyppelen, niin tää repeäis. Tätä apuna käyttäen saa tehtyä hienompaan tilaisuuteen että rennompaan tilaisuuteen täydellisen asukokonaisuuden. Oon vaan niin in love











Siskoni omilla facebook sivuilla on paljon kuvia hänen tekemistään vaatteista. Käykää ihmeessä kurkkaamassa! ---> Tätä painamalla pääset siskoni facebook sivuille.


8 kommenttia:

  1. Onko sulla ask:iä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on:) mut löytää sieltä nimimerkillä ilsunaa

      Poista
    2. Miks et vastaa kysymyksiin mitä sulta kysytään?:(

      Poista
    3. Käytän ask:ia tosi harvoin, ni sen takia saattaa välillä kestää kun vastaan kysymyksiin:/

      Poista
  2. Onko sun sisko siis kuvannu nää hienot kuvat?:)

    VastaaPoista
  3. Vaaau oon niiiin tilaamas joskus jotain sun siskolta!! :O

    VastaaPoista