maanantai 24. lokakuuta 2016

HELOU!

Pari viikkoa nyt mennyt vähän sumussa, koska oon painanu kahta duunia samaan aikaan. Olin tosiaan nyt kolmatta kesää Lintsillä töissä ja syyskuussa sain välivuodelle duunin lentokentältä. Valokarnevaalien aikaan (viimeiset kaksi viikkoa) tein siis vähän molempia ja nyt oon aika poikki. 


Lauantaina oli viimeinen Lintsipäivä. Tuli pikkuruinen romahdus ku palautettiin avaimet ja henksukortti. Ollaanhan tässä melkein 8 kuukautta painettu duunia melkeinpä työuupumukseen saakka. Otan mun duunit tosi vakavasti (joidenkin mielestä ehkä vähän liiankin) ja jotkut vois jopa sanoa mua työnarkomaaniksi. MUTTA Lintsi on kyllä kaiken sen ahertamisen arvoinen työpaikka. Ihan paras. 


Sitä pitkään kaivattua lomaa ei vielä ainakaan muutamaan kuukauteen tule olemaan. Joulukuulle olis kyllä suunnitteilla New Yorkin reissu isosiskon luo. Sitä ennen paljon duunia ni saa nauttia Nykin antimista ihan täysillä. 


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti